AHAM Vastgoed
Sarphatistraat 370
1018 GW Amsterdam
AHAM wil Amsterdam (en de rest van de wereld) een beetje mooier maken. Dat doen we door in te zetten op ontwikkeling; van ambitieuze vastgoedprofessionals, én van ons vastgoed op toplocaties in de binnenstad. Wij zijn van oorsprong een familiebedrijf, en vormen een hechte club waar we mensen waarderen en uitdagen. In een razendsnelle markt geloven wij in de kracht van investeren in onze collega’s en aandacht voor kwaliteit.
Als managementassistent ben je een belangrijk visitekaartje voor ons bedrijf en heb je een proactieve en veelzijdige baan. Je kunt je volop ontwikkelen met een opleidingsbudget en daarnaast is er vaak ruimte voor een uitstapje of een borrel. Jouw salaris ligt tussen de €3.200 en €3.700,- bruto inclusief vakantiegeld bij een werkweek van 40 uur en je hebt uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden. Als het na jouw jaarcontract aan beide kanten klikt, nemen we je vast in dienst.
Je ondersteunt het MT bestaande uit 6 personen en alles daaromheen; je beheert de agenda’s, coördineert informatiestromen, screent de e-mails en handelt dit alles zoveel mogelijk zelfstandig af. Je onderhoudt veelvuldig contact met in- en externe relaties en je weet daarbij gemakkelijk met uiteenlopende partijen (van aandeelhouders tot huurders, aannemers, notarissen, etc.) te communiceren. Je hebt een natuurlijk verantwoordelijkheidsgevoel voor de organisatie in den breedte. Je regelt de personeelsuitjes in binnen- en buitenland en andere festiviteiten. Je beheert het wagenpark en de mobiele telefonie, je ondersteunt in HR taken en hebt een talent voor tact. Je zorgt ervoor dat het kantoor te allen tijde representatief is, bent verantwoordelijk voor de kantoorvoorraad (o.a. drukwerk) en je vervult een gastvrouwrol richting bezoekers. Eens per week ben je tevens verantwoordelijk voor de bezetting van de receptie. Kortom; je bent een waar visitekaartje voor de organisatie en je vindt het leuk een breed takenpakket te vervullen. Daarnaast is er ook ruimte om een eigen invulling te geven aan deze functie.
Je voelt je thuis in een dynamische organisatie waar een uitstekende sfeer heerst. Je bent ondernemend ingesteld en hebt aan een half woord genoeg. Je bent organisatorisch uitstekend onderlegd, accuraat, een teamspeler en je kunt snel schakelen. Je bent integer, representatief, flexibel en servicegericht en je vindt het leuk om als aanspreekpunt te fungeren. Je bent organisatiesensitief, kunt goed omgaan met mogelijke politieke en bestuurlijke gevoeligheden en je bent perfect in staat om oplossingsgericht en praktisch te werken. Je bent op een charmante en gepaste wijze mondig en je weet mensen snel voor je te winnen. Wij denken aan het volgende profiel:
Fulltime beschikbaar (32 uur is eventueel bespreekbaar).
Je zal ons alleen in de krant zien staan als we iets inhoudelijks te zeggen hebben, en ons fietsenpark is groter dan ons wagenpark. Toch zijn we met meer dan 2.600 verhuurbare eenheden de grootste private Amsterdamse ontwikkelaar en belegger. We zijn gedreven vastgoedprofessionals die gaan voor de beste kwaliteit. De winst die we daarmee maken gaat volledig naar het goede doel.
Denk je dat wij bij jou en jouw ambitie passen? Klik op de knop hieronder om je cv te uploaden.
Wil je eerst nog inhoudelijke vragen stellen over de functie? Wil je eerst inhoudelijke vragen stellen over de functie? Dan kun je contact opnemen met Annita Schuiten of Nannette Bosman via 020 624 61 01.