AHAM Vastgoed
Sarphatistraat 370
1018 GW Amsterdam
AHAM wil Amsterdam (en de rest van de wereld) een beetje mooier maken. Dat doen we door in te zetten op ontwikkeling; van ambitieuze vastgoedprofessionals, én van ons vastgoed op toplocaties in de binnenstad. Wij zijn van oorsprong een familiebedrijf, en vormen een hechte club waar we mensen waarderen en uitdagen. In een razendsnelle markt geloven wij in de kracht van investeren in onze collega’s en aandacht voor kwaliteit.
Als Management assistent heb je een proactieve en veelzijdige baan. Je kunt je volop ontwikkelen met een opleidingsbudget en daarnaast is er vaak ruimte voor een uitstapje of een borrel. Jouw salaris ligt tussen de €3.400,- en €3.800,-, bruto per maand, op basis van leeftijd en ervaring, inclusief vakantiegeld bij een werkweek van 40 uur en je hebt uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden. Als het na jouw jaarcontract aan beide kanten klikt, nemen we je vast in dienst.
In deze dynamische rol ondersteun je niet alleen het Management Team, ook ben je de centrale spil die ervoor zorgt dat alles op rolletjes loopt. Je geeft brede ondersteuning aan het MT bestaande uit 7 personen; je beheert de agenda’s, coördineert informatiestromen, screent de e-mails en handelt dit alles zoveel mogelijk zelfstandig af. Samen met de andere Management assistent vorm je een krachtig duo. Je bent aanwezig bij vergaderingen van verschillende disciplines en notuleert deze ook. Je onderhoudt contact met in- en externe relaties en je weet daarbij gemakkelijk met uiteenlopende partijen (van aandeelhouders tot huurders, aannemers, notarissen, etc.) te communiceren. Je organiseert de personeelsuitjes in binnen- en buitenland en assisteert bij evenementen. Het beheer van het wagenpark en de mobiele telefonie pak je zonder problemen op en je ondersteunt in HR taken. Het takenpakket is breed en uitdagend.
Je voelt je thuis in een dynamische organisatie waar een uitstekende sfeer heerst. Je bent ondernemend ingesteld en hebt aan een half woord genoeg. Je hebt een natuurlijk verantwoordelijkheidsgevoel voor de organisatie in den breedte. Je bent organisatorisch uitstekend onderlegd, leergierig, accuraat, een teamspeler en je kunt snel schakelen. Je bent integer, representatief, flexibel en servicegericht en je vindt het leuk om als aanspreekpunt te fungeren. Je bent organisatiesensitief, kunt goed omgaan met mogelijke politieke en bestuurlijke gevoeligheden en je bent perfect in staat om oplossingsgericht en praktisch te werken. Je bent op een charmante en gepaste wijze mondig en je weet mensen snel voor je te winnen. Wij denken aan het volgende profiel:
Een beschikbaarheid van 32-30 uur, met een voorkeur voor vijf dagen.
Je zal ons alleen in de krant zien staan als we iets inhoudelijks te zeggen hebben, en ons fietsenpark is groter dan ons wagenpark. Toch zijn we met meer dan 2.600 verhuurbare eenheden de grootste private Amsterdamse ontwikkelaar en belegger. We zijn gedreven vastgoedprofessionals die gaan voor de beste kwaliteit. De winst die we daarmee maken gaat volledig naar het goede doel.
Denk je dat wij bij jou en jouw ambitie passen? Klik op de knop hieronder om je cv te uploaden.
Wil je eerst nog inhoudelijke vragen stellen over de functie? Wil je eerst inhoudelijke vragen stellen over de functie? Dan kun je contact opnemen met Annita Schuiten of Nannette Bosman via 020 624 61 01.