Medewerker Receptie

Solliciteer nu

Receptie Medewerker

Vastgoed met een hart. Bij AHAM Vastgoed zijn we op zoek naar een Receptie Medewerker om ons team te versterken.

Fulltime · AHAM Vastgoed

Waar kom je te werken?

AHAM wil Amsterdam (en de rest van de wereld) een beetje mooier maken. Dat doen we door in te zetten op ontwikkeling; van ambitieuze vastgoedprofessionals, én van ons vastgoed op toplocaties in de binnenstad. Wij zijn van oorsprong een familiebedrijf, en vormen een hechte club waar we mensen waarderen en uitdagen. In een razendsnelle markt geloven wij in de kracht van investeren in onze collega’s en aandacht voor kwaliteit.

Wat we je bieden

Samen met jouw nieuwe team van meer dan 30 collega’s werk je samen aan de mooiste vastgoedprojecten van Amsterdam. We werken hard, maar de sfeer is informeel. Je kan je volop ontwikkelen met een opleidingsbudget. Daarnaast is er vaak ruimte voor een uitstapje of een borrel.

Jouw salaris is marktconform (minimaal € 2.400 bruto per maand o.b.v. fulltime en substantieel meer als je ervaren bent of extra kennis meebrengt) en je hebt uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden. Als het na jouw jaarcontract aan beide kanten klikt nemen we je vast in dienst.

Wat ga je doen en leren?

Als receptionist ben jij het eerste aanspreekpunt en gezicht van AHAM voor onze (toekomstige) huurders, bezoekers en aannemers, zowel telefonisch als aan de balie. Wat specifieker de werkzaamheden:

  • Aannemen van binnenkomende telefoonverkeer bij de receptie en doorverbinden naar de juiste afdelingen.
  • Beheren van de receptie-mailbox en de algemene mailbox.
  • Ontvangen van onze gasten voor contracttekeningen en afspraken.
  • Zorgdragen voor de dagelijks binnenkomende post en de juiste verwerking hiervan.
  • Beheren sleutelmanagement van woningen en commerciële ruimtes.
  • Versturen van bewonerscommunicatie.
  • Bestellen van kantoorartikelen en bijhouden voorraadbeheer.
  • Mede-organiseren van diverse kleine evenementen.

Je onderhoudt intern contacten met collega’s binnen Techniek, Commercie en Financiën. Dit is gericht op informatie-uitwisseling, afstemming, voortgang en de status van uitvoering van de werkzaamheden. Verder heb je contact met de management assistentes in verband met het afstemmen van de afspraken van de MT-leden. Extern heb je contact met (toekomstige) huurders van onze woningen en van onze commerciële ruimtes, aannemers en diverse andere partijen.

Wie ben jij?

Jij hebt een hart voor vastgoed dat sneller gaat kloppen van mooie nieuwbouwprojecten, binnenstedelijke transformatie en/of van een statig Rijksmonument gelegen aan één van de Amsterdamse grachten. Het is prettig als je ervaring hebt in een klantgerichte omgeving, administratieve ervaring is een sterke pre. Als persoon ben je accuraat, stressbestending en denk je in oplossingen. Verder heb je minimaal MBO werk- en denkniveau en ben je bedreven in MS Office, Outlook en Excel. Ervaring met SAP of klantinteractiesystemen is een sterke pré. Vanwege het frequente contact met (Engels sprekende) huurders zijn goede mondelinge en schriftelijke vaardigheden in zowel Nederlands als Engels belangrijk. 

    Dit zijn wij

    Je zal ons alleen in de krant zien staan als we iets inhoudelijks te zeggen hebben, en ons fietsenpark is groter dan ons wagenpark. Toch zijn we met meer dan 2.600 verhuurbare eenheden de grootste private Amsterdamse ontwikkelaar en belegger. We zijn gedreven vastgoedprofessionals die gaan voor de beste kwaliteit. De winst die we daarmee maken gaat volledig naar het goede doel.

      Solliciteer

      Denk je dat wij bij jou en jouw ambitie passen? Klik op de knop hieronder om je cv te uploaden.

      Wil je eerst nog inhoudelijke vragen stellen over de functie? Neem dan contact op met Annita Schuiten, bereikbaar via 020 624 61 01.