Servicedesk medewerker Vastgoed

Solliciteer nu

Servicedesk medewerker Vastgoed

Vastgoed met een hart. Bij AHAM Vastgoed zijn we op zoek naar een Servicedesk medewerker om ons team te versterken.

Full-time · AHAM Vastgoed

Waar kom je te werken?

AHAM wil Amsterdam (en de rest van de wereld) een beetje mooier maken. Dat doen we door in te zetten op ontwikkeling; van ambitieuze vastgoedprofessionals, én van ons vastgoed op toplocaties in de binnenstad. Wij zijn van oorsprong een familiebedrijf, en vormen een hechte club waar we mensen waarderen en uitdagen. In een razendsnelle markt geloven wij in de kracht van investeren in onze collega’s en aandacht voor kwaliteit.

Wat we je bieden.

Als medewerker van onze afdeling dagelijks onderhoud (nu een team van drie personen) word jij als servicedesk medewerker een eerste aanspreekpunt voor onze huurders en aannemers voor reparatieverzoeken. Je kunt je volop ontwikkelen met een opleidingsbudget en daarnaast is er vaak ruimte voor een excursie of een borrel met ongeveer veertig collega’s. Jouw salaris ligt tussen de €3.000,- en 3.800,- bruto per maand op basis van leeftijd en relevante werkervaring, en je hebt uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden. Als het na jouw jaarcontract aan beide kanten klikt, nemen we je vast in dienst.

Dit ga jij doen.

De werkzaamheden zijn elke dag anders, maar altijd met hetzelfde doel: de kwaliteit van ons hoogwaardige vastgoed (zowel van de woningen als van het bedrijfsmatige onroerend goed) verbeteren. 
Je houdt het hoofd koel en handelt de reparatieverzoeken af die voornamelijk via de mail en telefoon binnen komen. Je bent in staat om goed te luisteren, de vragen en verzoeken in kaart te brengen en een passende oplossing te bieden.

De meeste zaken kun je zelf direct regelen met de aannemers maar in complexere situaties overleg je met de technisch manager. Wij zijn eigenaar/beheerder van ons vastgoed wat korte lijnen geeft en snel handelen mogelijk maakt. In deze administratieve functie leg je de gemaakte afspraken met de huurders en aannemers vast in ons klantinteractiesysteem, zodat het voor jou en jouw collega’s duidelijk is wat er besproken is. In deze functie is vastgoedkennis van belang en zijn goede communicatieve vaardigheden essentieel. 

Jouw belangrijkste taken:

  • Telefonisch reparatieverzoeken opnemen van huurders;
  • Reparatieverzoeken verwerken en uitzetten bij de aannemers en deze bewaken;
  • Het informeren van huurders over geplande werkzaamheden;
  • Afhandelen van binnenkomende e-mails
  • Het administratief verwerken van opdrachten voor reparaties en andere bouwkundige werkzaamheden in het systeem;
  • Controleren van de facturen
  • Offertes aanvragen op basis van opgestelde technische omschrijvingen van de technisch manager en in overleg met deze opdrachten verstrekken en de voltooiing bewaken.
  • Het in behandeling nemen en afhandelen van verzekeringswerk;

Wie ben jij?

Je voelt je thuis in een dynamische organisatie waar een uitstekende sfeer heerst. Je bent ondernemend ingesteld en hebt aan een half woord genoeg. Je bent organisatorisch uitstekend onderlegd, accuraat, gemakkelijk in de omgang en je kunt snel schakelen. Je bent integer, flexibel en servicegericht en je vindt het leuk om als aanspreekpunt te fungeren voor onze huurders.

Wij denken aan het volgende profiel:

● Minimaal MBO werk- en denkniveau, bij voorkeur ervaring op het gebied van vastgoed;

● Uitgebreide administratieve ervaring in een zelfstandige functie;

● Klantgericht en collegiaal, weet om te gaan met verschillende persoonlijkheden;

● Goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheden in de Nederlandse en Engelse taal (schrijven en spreken, dit i.v.m. frequent contact met Engelse sprekende huurders).

● Accuraat, stressbestendig en denkt in oplossingen;

● Bedreven in MS Office, Outlook en Excel;

● Bij voorkeur ervaring met SAP of klantinteractiesystemen.

Dit zijn wij.

Je zal ons alleen in de krant zien staan als we iets inhoudelijks te zeggen hebben, en ons fietsenpark is groter dan ons wagenpark. Toch zijn we met meer dan 2.600 verhuurbare eenheden de grootste private Amsterdamse ontwikkelaar en belegger. We zijn gedreven vastgoedprofessionals die gaan voor de beste kwaliteit. De winst die we daarmee maken gaat volledig naar het goede doel. 

Solliciteer

Denk je dat wij bij jou en jouw ambitie passen? Klik op de knop hieronder om je cv te uploaden. 

Wil je eerst nog inhoudelijke vragen stellen over de functie? Neem dan contact op met Annita Schuiten of Nannette Bosman, bereikbaar via 020 624 61 01.